3e dagen

3 dagen att vara ledsen. Jag försöker med allt att inte tänka på det. Igår kväll gråt jag fruktansvärt, jag pratade med honom senare på kvällen. Vi sa " godnatt" och det var allt. Sen vid halv ett tiden , drömde jag att han sa något och vaknade till och såg att han skickade meddelande om jag var vaken. Svarade bara att nu är jag vaken. Sen bara skrev han " godnatt"....Varför undrade han om jag var vaken vid klockan 12 tiden. Vad ville han? Det är så jobbigt fortfarande, men måste vara positiv, även det är svårt. Att det är möjligt att bli tillsammans med honom. Och jag vet att det är menad att vi blir ett. Idag pratade vi igen, men inte mycket hur jag mår. Han frågade något men svarade inte direkt , men han fattade vad jag tänker på. Och nu på kvällen jag gjorde en sak. Jag fick en kärleksavläsning av en tjej, och det stämmer allt i. En del av detta meddelande tog jag skärmbilden och skickade honom, jag strykte ner - äkta kärlek och själsfrände... Han läste den delen som jag skickade . Han skrev tilllbaka att han kunde inte läsa hela texten. Men skrev om du vill läsa allt säg till kan skicka det. Men han började skriva något annat. Jag skrev samt att vill bara att du läser detta. Jag väntar inget tillbaka, bara att han förstår hur det verkligen är mellan oss, att det är äkta kärlek mellan oss. Men han behöver ta ett steg tillbaka, och jag kan inte pressa honom heller. Jag känner att han kommer snart tillbaka, och denna gången att bli ihop med mig för evigt. Han är rädd för det, men även han måste se det bara att det är vi som är menad för varandra. Nu ska läsa lite boken, att inte tänka för honom för mycket. Sen ska lägga mig snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0