Depression

Jag börjar känna mig deprimerad mer och mer.... Igår ringde han och ville köra förbi mig, att kramas. Att han kände att jag var ledsen. Vi kramades så hårt , jag frågade honom om det är jobbigt för dig. Och han sa, att det är jobbigt även för honom. Jag kände när han kramade mig. Det kom tårarna...han såg de, och innan han skulle gå kom han krama mig igen Han säger fortfarande att han älskar mig, även idag sa han det . Han körde förbi mig ikväll, han var i Mältan som ligger närheten. Vi kramades igen. Igår träffade honom i skogen. Det har varit så jobbigt idag, jag har försökt att vara stark. Men gråter igen, för att är så ledsen....det gör så ont inom hela min kroppen. Jag vet inte om jag klarar att gå genom det igen, jag vet inte om kan det. Men kan inte bryta kontakt med honom för att vi är sammankopplade , vi kan inte vara utan varandra. Hela min kropp börjar bli sönder... Jag skulle sälja för honom en krigarhjälmen, jag skickade meddelande , han skulle ringa upp efter han är klar på gym . Jag vill bara gråta.... allt som finns inom mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0