Det är bara vänskap....

Idag han ringde på förmiddagen, prata lite stund. Sen blev jag så arg och förbannad för honom. Han lade upp en inlägg, och reagerade med hjärta och kommenterade med hjärta. Han skrev att ska ta bort den hjärta.!!! Vad var det så fel, tog bort alla mina hjärtan. Sen exploderade jag helt och skrev hur jag kände . Det blev en lång lång meddelande. Jag måste skriva ner här allt vad han sa. Han vill inte förlora mig som vän, han är rädd att göra det om vi blir ihop. Han är rädd för det. Han älskar mig som en vän. Han känner inte så stark för mig...mer... Han har funderat det så mycket, och han ville inte såra mig. Men det har han gjort. Frågade vill jag förlora honom som vän, kan jag göra det. Han har känt så ca en månad, att vi har inte pussats så länge. Det är fruktansvärt vad jag måste gå genom, och vet inte om klarar det allt just nu att vara vän, när jag har så starka känslorna för honom. Hur gör man? jag sa honom om och om igen att du har sårad mig så mycket just nu. Jag svarade att min högre jag säger till mig, att ge inte upp, han kommer tillbaka. Han blev ledsen att höra det. Sen sa att vi vet inte hur livet kommer se ut, det kan ju förändrats, Han har haft det jobbigt under sin sjukdomstiden. Jag har funnits i hans sida hela den tiden. Han har visat sin kärlek till mig, och allt. Det är en stark kärlek, men han känner inte så som jag gör. Han gör det bara inte. Men hur kan hans känslorna bara försvinna. Jag vet inte om jag kan det. Det gör fruktansvärt ont, Jag vill undvika honom, men kan inte ...och att avbryta allt kontakt med honom, det kan inte jag. Bara tiden kan visa vad kommer hända. Men kommer jag vara så stark att fortsätta att vara hans vän efter det som vi har haft ihop.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0