Jag måste ta ett beslut

Igår ville jag gå ut , och frågade dagen innan om D ville ha sällskap.Så var vi ute och matade fåglarna. Han fick ett samtal. svarade- hej jag kan inte prata just nu är i skogen, puss.... Jag frågade om det var mamma, han svarade först att ja, men trodde inte det. och sen fick veta att han är förtjust en tjej, som han har träffat för en vecka sen. Jag blev såklart så ledsen och började prata om allt möjligt. Jag ville bara bort, var i bilen och ringde till min vän Anja. Jag berättade allt vad har hänt med honom. Han har inga känslorna för mig och träffat någon annan, blivit små kär i. Även hon säger att bryt allt kontakt med honom, kasta honom. Och igår kväll pratade med honom hur jag känner just nu. Han kan inte förstå och fatta vad han har gjort för mig. han kan inte förstå att jag kan inte vara med vän med honom. Pratade även om att bryta allt kontakt med honom...Jag skrev honom om han har funderat på det vi pratade igår. Han ringde upp mig. Vi pratade ut.... Han säger att hans känslorna har inte försvunnit, de finns kvar. Hans liv är i kaos, han följer sitt hjärta. Jag sa att du hade ju träffat någon annan. Sen sa han ja det var en kort ögonblick. Att det har hänt sakerna och ting nu. Det var. Nu säger att jag ska hålla ut och försöka vänta på honom. Han är inte redo för det, att vi behöver varandra just nu så mycket. Vad är det som hänt mellan de helt plötsligt. Igår ringde hon ju honom, och idag är det slut mellan de. Har D vaknat till nu, och vill inte förlora mig. Det känns jobbigt med detta allt. Han ville krama mig just nu, jag berättade att jag kom hem ,och låste in mig i sovrummet och bara gråtit här. nu. Han vill ha en tjej, som kan vänta honom. Det har hänt nånting med honom, att han vill inte vara utan mig. Är det bättre att låta det vara och andas ut och bara vara hans vän just nu .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0