När tar det slut..

Hela dagen har gått och jag kan inte sluta tänka på honom. Efter jobbet åkte ut till skogen, jag pratade med honom förmiddagen att ska ut sen. Han skulle gå tidigare så att han kunde inte vänta mig. Jag sa att det är ok. Han hade varit ca en timme i skogen, när jag gick dit. Hela tiden tänkte jag att kommer träffa honom. Men det är svårt att taima in att träffa honom. Jag var nästan en timme i skogen. Stannade en liten stund att " prata" med mina änglarna och får lite stöd. Jag grät så mycket att fick tårarna i ögonen att fick torka mina tårarna med näsduk...När jag kunde slappna av lite och torka tårarna kom han... han såg mig. Var det meningen att han skulle komma efter jag kom i kontakt med mina änglarna. Mina skyddsänglar hjälpte mig att välja den rätta vägen. Och att lyssna mitt hjärtan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0