Släppa taget lite

...jag måste göra det. Det har varit så jobbig dag idag. Kvällen blev som hade tänkt. Jag behövde åka iväg bara komma bort hemifrån, tog Jennica med. Handlade lite på Dollarstore, sen skulle åka kolla lägenheten. Sen märkte att D-s bil är inte på parkeringen, men sen märkte att det stod på annan parkeringen. För att han måste ha besök som stannar mer än 4 timmar.... första tanke var direkt. Ok , har han verkligen träffat nån tjej.... det kan inte vara sant. OCH så klart skrev honom och sen skrev han att en vän ska åka till honom.( en kille). Men ifrågasätte honom direkt om han har träffat någon annan tjej, och han blev förbannad. förklarade att det är en killkompis som kommer hälsa på bara. Jag blev så arg på mig nu och mår värre än tidigare. Varför jag gjorde det, varför frågade det. Det är bara för att jag har känslorna för honom. Jag vet inte vad han kommer tänka nu om mig. Det känns att just nu vill gå bara undan och inte visa mig, ingen kontakt med honom i några dagar. Imorgon ska han till sjukhuset , vet att klockan 11 har han tid. Jag tänkte skriva honom bara en vänligt sätt, och inte ta upp det vad jag frågade honom idag. Jag måste släppa honom lite, han säger igen idag att jag har honom kvar som vän just nu. Han har sagt det förra gången också. Bästa är att bara leva mitt eget liv, och inte så ofta skriva honom eller inte svara hans samtal direkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0