Tårarna

Tårarna bara rinner. Jag är så ledsen. Det gör fruktansvärt ont i hela min kroppen. Min (Tjej) vän skulle ringa mig ikväll. Hon kan ringa närsomhelst och vill inte ju att hon ringer när jag har gråtit. Hon vet inget vad jag går genom just nu. Jag vet inte hur kommer jag klara med allt detta just nu. Jag är så rädd att kommer bryta ihop när flyttar in i lägenheten. Idag när han var här, jag sa att ah imorgon blir en jobbig dag. Han visade med fingrarna hjärta, fattade vad han menade riktigt. Om känslorna, jag minns inte vad sa. Men han vet hur jag känner, och vilka känslorna jag har, När jag ser i hans ögonen, ser honom så djupt i hans ögonen, och det finns där. Han kommer snart att förstå det, att vi är rätta för varandra. Men han vill vara själv just nu, och inte att någon ska äga honom. Han vill vara fri. Kanske ska göra såhär att inte svara på hans samtal, hans meddelande. i några dagar nu. Men kommer jag inte svara kommer han fortsätta att får något svar. Han ger inte upp. Han vet att jag svarar alltid för honom. Vi är menad för varandra. Men han är rädd att det kommer kracha, som alla andra hans förhållanden. Han vet att jag kommer inte att vara hans vän bara såhär. Det är ingen vänskap. det är redan kärlek mellan oss. Och det kommer alltid att vara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0