Varför ...

Varför det måste hända IGEN. Med D. ... Han backar IGEN en steg tillbaka. Han vill inte förstöra våran vänskap. Han vill bara ha vänskap, han sårade mig IGEN. Han kan inte lova ingenting med mig. Han kan inte gå i ett förhållande med mig eller med någon annan. Han vill vara singel, hans sjukdom tar allt hans energi. Han sa att hans känslor är lika stora. Att jag har honom kvar som vän. Det är ett chock för mig just nu, jag har inte kunnat sova i två nätter i rad. Gråtit massor, vi har pratat om det allt. Och jag måste acceptera det och låta det vara. Det är redan jättejobbigt för mig, att han måste göra såhär mot mig igen. Det här händer inte första gången, det har vi haft redan minst 2-3 gången innan, att han backar. Men helt plötsligt är vi igen så nära. Och kommer även denna gång, jag vet det. Han säger att han vill inte att jag ska äga honom, och jag visat kontrollbehov... när jag frågat honom med vem han umgås. osv. Samt säger att vi kommer träffas mycket oftare när jag kommer flytta. Jag vet inte själv om jag kan träffa honom som vän. Det finns bådas sidan känslorna. Igår såg honom i ögonen, jag ser i hans ögonen att han vill mig, och han nekar inte heller det. Igår sa till honom, att är rädd att han kommer träffa någon annan och kommer inte överleva det en gång till. Jag kommer inte göra det. Han hörde det, han vet att jag älskar honom och kommer inte aldrig att älska någon annan. Han är den rätta för mig, det känner man inom sig. Igår kväll ringde honom bara att säga att jag ska lägga mig. Han svarade efter en stund, hörde i bakgrunden att han var inte ensam, om han var hemma eller inte. Och frågade vad jag ville prata om, han kan inte prata just nu att han är uppdagen. Han sa inget att han var hos någon.( han ville inte såra mig) Jag sa inget att vi kan prata imorgon, ville bara säga att jag ska lägga mig. Han sa nästan inget tillbaka... nu tänker det hela bara hela tiden. Med vem han var med, är det någon annan osv. Jag frågade i förgår även att jag vet att du rädd att gå i ett förhållande . Att hans förhållande håller inte så länge. Sista hade han i över tre år. och det är det längsta. Han är rädd att även fåran förhållande kan gå sönder. Det är anledningen att han är inte redo för. Det finns för många tankar som jag har , men måste åka till jobbet n

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0