Varje dag

Varje dag känner jag att behöver skriva här. Om mina känslor och mina tankar. Igår kväll pratade vi på kvällen. Han ringde när han var på vägen hem när han hade handlat. Jag sa att tänkte att du kunde åka hit och kramas. Men sa att han var inte sugen för det. Sen berättade han att han känner sig så ensam.... att hans vänner är helt plötsligt borta. Ingen av de hör av sig. Han hade mycket mer kontakt med de, när han var ihop med sin x . Jag försökte lugna honom att han ska inte tänka så och att finns här. Han sa att det handlar inte om mig. Han tackade mig att jag sa att finns för honom. Och vi är bästa vänner för varandra. Men det finns inte bara vänskap mellan oss, och jag känner att han har det lika jobbig som jag har. Vi håller ifrån varandra , även vi vill vara närheten av varandra. Det finns något speciell mellan oss och det kommer aldrig försvinna. Vi båda tänker på varandra. Det är bara att hålla de allt kvar i sitt hjärtan. Men idag vill jag ge honom en kram, men inte så att andra ser. Och känner att idag kommer jag får den sista avläsningen av en annan tjej. Det har gått nu 5 dagar. Och idag är det sista dagen. Det är så att alla jag har bett avläsningen skriver redan samma sak, att det är han som är rätta för mig, Det kommer bli jobbigt idag att vara ute med hela gruppen och inte kunna vara nära honom. Vi kommer se varandra idag, hur kommer jag vara själv, när jag har det så jobbigt. Jag får känsla att Johan ( en i gruppen) kommer fråga om oss från mig. Om han gör det kommer jag säga sanningen för honom. Jag kommer inte ljuga... Det kommer en bra dag , och kommer vara stark.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0