Att kunna släppa allt det negativt ...

... runt om mig. Det känns igen så tungt med allt vad handlar om honom. Han är mitt liv, och för mig är det äkta kärleken men han kan inte ta den steg vidare. Igår bröt jag ihop , igen. Jag skrev honom långa meddelande hur jag känner mig just nu, hur vilse jag är. Jag vet inte vilken väg jag ska välja. Han blev såklart förbannad för det, ungefär jag ska vara stark för honom. Han vill inte ha en svag tjej, han vill ha en stark tjej. Osv. Den resa som vi har pratat om så mycket, att göra det tillsammans, jag känner att det räcker inte för mig. För att vi är inte tillsammans. Han förstår tydligen inte den poäng jag försöker förklara. Han slutade idag säga till mig " puss och kram" och säger bara " kram". Nu ifrågasatte honom. Han svarade att vi är inte tillsammans , han säger det ibland när han känner för det. .. Jag skulle ringa honom när jag var hemma. Sa att måste ladda mobilen, men efter det sista meddelandet hat inte ork att prata med honom. Det gör fortfarande ont. jag är så ledsen just nu över allt som pågår. Allt detta som kommer hända när vi kommer verkligen skaffa barn tillsammans på det sättet. Vill han det verkligen 100% jag frågade honom i mina meddelanden. Men vi sa att vi diskutera det när han är hemma. Allt handlar om hans CC. HON håller på för mycket, märker jag. Jag raderade bort hennes nr i min mobilen, jag behöver inte såna människor i min närheten, som går pratar bakom min rygg. Och igår märkte att han hade reagerat på hennes kommentar med hjärta, och alla andra och min bara en hjärta i famnen. Man undrar såklart att det pågår någonting mellan de som de döljer. Jag och D har pratat om lite om sex. Han säger ungefär att vi kan inte sex just nu, men vi måste vänta han mår bättre. Varför han säger det. Han ville ha ett barn med mig, vi hade sex för det. och nu känns att han vill fortsätta med mig....vad är meningen med det för honom. Han smsa mig ca en timme sen, och skrev att ring när jag kan. Men kommer inte ringa honom just nu inte alls, Han kan själv visa den intresse om han vill prata med mig. Han kan ringa och undra varför jag ringer inte. Sk kolla om ska ringa efter kl 19, då är hans CC också slutat på jobbet och märker om hon ringer när vi pratar. men känner att D kommer snart ringa mig...han saknar mig och är säkert orolig att ringer inte honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0