Jag klarar inte av det mer

Jag är just nu så ledsen. Hur kan jag gå vidare. Jag känner att det börjar bli slut av allt. Det handlar om D. Hans CC kommer igen på besök. Det börjar vara för ofta. Jag blev så arg och förbannad och vill veta nu ärlig svar av henne. Om hon kommer nu svara, och går inte med min sms igen till D. Det är nånting som inte stämmer. Varför hon ska komma till honom igen, det är lite för ofta. Det är nånting mellan de, det är inte bara vänskap. Jag tänker inte svara till D, om han kommer höra av sig. Och tänker inte heller mer hjälpa honom. Om han nu verkligen bara leker med mig. Varför gör han det? Vad är meningen med det?. Han säger hela tiden mig att jag ska inte vara orolig, men är det verkligen så att jag ska inte vara orolig.... Jag kan bli det när jag har känslorna för honom så starka. Han sa att hon kommer sent... och sen kommer säkert sova över igen....Jag vill bara gråta just nu, men måste hålla huvudet uppe, J är här bredvid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0