Svaret

Jag måste komma över min rädsla att förlora min D. Igår skickade meddelande och efter ca 15 ringde D, men kunde inte svara. Men ringde tillbaka, Han ville gå lite och ville komma till mig. Han kom, pussade mig i håret och tittar i mig i ögonen. Hon hade inte hört av sig , tur... men hon smsa när han var här Hon skrev att de är vänner inget annat, och att han vet att D och jag planerar framtiden...Jag måste tro honom, när han säger att jag ska inte vara orolig. Samt hade hon sagt att han sade att jag ska fira midsommar med honom, och hans mamman.... Det var det svar som behövde höra av henne. Ibland kommer den känsla att det är något konstig mellan de två. Men det finns inget mer än vänskap mellan de. Nu kommer J åka till sin pappa och kommer var ensam, och mer tid för honom. Men kommer jobba ganska mycket nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0