Ännu en jobbig kväll

Mina tårarna bara kommer när de kommer. Det började när jag körde hemåt, närmare till Verkö. Frågorna som kommer upp. Varför flyttade jag hit? Varför han svek mig? Varför han bara ...gjorde såhär mot mig. Och så ringde han. Vi pratade lite. Han kände det att var ledsen, han känner det alltid. Jag berättade det hur jag har haft, varför var jag ledsen. Han vet att mina känslorna är så starka. Varför är det så svårt med honom, varför han finns i mina tankarna, varför tänker jag på honom, varför saknar jag honom. Det är för många frågorna, som jag försöker får svaret på. Det är meningen att vi är menad att vara sammankopplande. Den band som finns mellan oss, att vi är menad att vara ett. Det blev en krock mellan oss just nu, men det kommer bli en tid framför oss, när han kommer se mig med andra ögonen och kommer tillbaka till mig. Jag vet det. Jag känner det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0