Att kämpa vidare

Jag kämpar vidare. Med mina känslorna. Det går upp och ner. Jag blev ledsen idag när jag pratade med honom. Han lämnade lite färg till mig att kan måla min soffbordet. När han gick tittade honom så djupt i hans ögonen, de ögonen. Allt med honom. Han sa att han ska lägga upp ny profilbilden.... att det är dags. Jag sa att han kan lägga upp den som han skickade till mig, tyckte det ser fint ut, och hans blick. Han blev så berörd när ja så så, sa ungefär, så ska du inte säga.... han märker hur känner jag för honom. Han ser och känner det. Det är jobbig för mig fortfarande, men måste kämpa vidare. Just nu försöker vi reparera vår vänskap band. Och det känns fortfarande att det finns något mycket mer mellan oss. Det finns där, och vi båda vet det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0