Att släppa taget och gå vidare med livet

Det känns fortfarande jobbigt. Särskilt efter den samtalet av D . Det väckte alla känslorna i liv, trodde att det kan gå över men det går inte så snabbt. Som för honom. Jag har kvar de känslorna och vill verkligen just nu bara vara när honom, att få krama honom. Men det kan kännas fel. Jag vet inte hur kommer det vara nu när vi verkligen kommer att ses, på riktigt. Kommer vi se varandra med helt nya blick , kommer vi se det som hände mellan oss, som en läxa. Den band som finns mellan oss, det kan ingen ta ifrån oss. Ingen som kan komma mellan oss. Det känns fortfarande att jag behöver tid för mig själv. Jag måste tänka på mig själv just nu. Jag har kommit igång med träningen just nu, och det är viktig för mig, att glömma bort mig Tänka på något annat. Att kunna må bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0