Dag 2

Idag är det andra dagen när det allt hände. Jag känner mer och mer att det var meningen att det hände. Att han fick en puff att börja fundera för sitt liv, att han måste förändra sig helt. Han måste men vet inte om han kommer göra det. Igår vi skrev att han kommer höra av sig när han är redo att prata... och idag ringde han. Jag trodde att kan prata med honom på en vänligt sätt. Men nej, han bara började skylla på allt för mig, att jag har förstörd deras förhållande. Att det allt var gammalt, och igen att vi hade avslutat våran relation länge...att han nekar det allt fortfarande. Jag sa att du vet själv att du är inte frisk. Han bara nej det är du som är sjuk osv. Jag sa att orkar inte prata med dig. Han fortsatte ringa ringa, sen lämnade en röstmeddelande. Sen började ploppa sms efter sms. Att han vill prata ut att vi ska må bra. han vill inte att jag mår dåligt. RIng mig. Jag svarade inte tillbaka. Jag åkte hem , parkerade bilen 24 timmars parkeringen att han ser inte bilen på min plats. För att vet att han kommer kolla min bil när jag är hemma. Han ringde igen vid halv tre, han visste att jag brukar sluta på jobbet. Nu är det lugnt, men märker att Jennica är livrädd att vara i sitt rum, hon sitter här i köket. Varför kan inte han lämna mig ifred. Jag svarar inte tillbaka, han måste fatta att vill inte prata med honom. Han vill ju hitta tillbaka varandra vänskap med mig, men det är kört. Jag kan inte förlåta den att han ljög rakt i ansikte. Jag trodde honom, jag litade på honom.... och att han nekar det allt. Det är det värsta. Jag vill bara gå vidare. Han fortsätter även smsa till Cicci. Han har full koll på henne. . Jag önskar att han lämnar oss alla i fred och äter upp sin egen soppa som han kokade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0