Dag 3

Han drog igång allt igen. Jag skrev honom att vi ska lämna allt detta bakom och vi går vidare. Att han ska lämna ifred. Han började igen att ta allt upp. Och skriver han även att han var inte alls kär i mig.... så att han ljög rakt in i ansikte mig. när han sa att han är kär i mig, att vi är rätta för varandra, att prata även om framtid och nu allt var bara en lögn. Ungefär att vi tolkade allt på olika sätt. Han gjorde mer djupare sår på min hjärta. skrev honom. om och igen att vi har pratat klart det finns inget att prata om. Han ville att ska ringa honom, sen ah ja det tar så mycket energi från honom, att vill jag prata något annat kan ringa. Jag blev så ledsen och min sår blev mycket mer djupare, och började storgråta på jobbet, skrev honom om det, sen skrev honom att hoppas en dag träffar vi i himlen. Han ville prata när jag slutat jobba, men ringer inte upp honom, pratar inte mer honom. Jag förstår inte varför han tog upp det, varför såra mig mer. Men börjar tro att han ville straffa mig, att han hade aldrig varit kär i mig. Samtidigt är jag hemma och är livrädd att han kan komma hit. Han vet att jag slutar halv tre, men slutade redan tidigare idag. Jag känner mig mer och mer nere nu, att börjar tappa allt snart, jag hatar honom fruktansvärt, att han har gjort såhär mot mig. Jag klarar inte vara ute i skogen, tänkt att gå, men jag känner hans närvaro, jag ser honom överallt. Jag vill inte se mer honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0