Dag 7

Nu har det gått exakt en vecka när det allt hände. Alla de tårarna, alla de känslorna, alla de sparken jag har fått efteråt. Det finns fortfarande tankarna, funderingar, och även tårarna. Men mest av allt är min hjärta blivit skadat för livet. Kommer det någon i mitt liv, som kan ge mig den kärlek som jag behöver just nu som mest. Det kan bara tiden visa. Allt känns fortfarande så orättvis. Att går genom det själv , när själen vill säga något annat... Igår bestämde börja träna igen på gym På kvällen åkte in till stan. När körde hemåt såg jag honom, på gatan. Såklart började jag vinka, jag märkte att han blev glad och vinkade tillbaka, samt såg jag att han ville säga något men körde vidare. Sen trodde att han kommer köra efteråt, att vi kommer träffas här hemma vid parkeringen. Men han kom inte, han åkte säkert handla, eller väntade att jag ska vara hemma. Det kändes så konstigt att se honom. Det var den första gången efter " bråket" Jag tänker mycket just nu hur kommer det vara när vi kommer träffas här hemma. Det kommer vi göra, men frågan är när. Hur kommer det kännas? Jag vill inte tänka på det. Jag är ganska försiktig med det, att ha hela tiden kolla ute. Ikväll är det när jag kommer får avläsningen av denna medium. Jag fick en meddelanden av henne på morgonen , att hon kommer jobba med min avläsningen ikväll. Det är spännande och samtidigt lite läskigt. När man vet att det kommer stämma med 100% . Jag tänkte träna även ikväll, men känner att ta det lugnt hemma istället. Imorgon är jag ledig men ska till läkare på morgonen. Jag hoppas att mina prover kommer inte visa något allvarligt nu. Man är ju rädd för det. Nu har jag fått den avläsning av denna medium. Det handlade om mycket jobb, som stämmer helt. Och sen även kärlekslivet. Att har blivit svek, att blev lämnad av en man, och är ensam med en dotter. Sen fick hon en känsla en man jag tycker om, men vi har inte gått vidare i relation, att sk flörtig situationen. Det stämmer ju helt med D. Det står stopp vad händer vidare av henne. Hon beskriver mig mycket positiv person, skrev att kärleken kommer. Det avläsningen blev som jag trodde, lite läskigt att det allt stämmer in vad hänt i mitt liv. Det är ju som hänt tidigare, och nu, men inget som kommer hända i framtiden. Jag behöver just nu tänka på mig, bara att ta det lugnt och ro. Jag kan inte släppa allt detta som hände, det känns fortfarande i mitt hjärta. Varför det gör så ont fortfarande, varför har jag de känslorna. Varför? Finns det band mellan oss, känner han likadant. Men vill inte kontakta mig, jag känner bara att kunna vara nära honom, bara att får hålla om honom. Vi hittar igen varandra, och denna gång blir det vi för alltid,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0