Den är över denna gång

Det var även idag en jobbig dag. Han läste min meddelande, blev så berörd. Så ringde han, han gråt och började be om förlåtelse. Han fick sin läxa igår, han känner sånt smärta nu. Den smärta som han skapade. Jag har framför mig han som ljug rakt in mig, ungefär vi hade ingen relation... Vi pratade ca halv timme, han mår fortfarande jättejobbigt, Jag skrev honom. Han sa att han ligger i sängen och har gråtit hela dagen. Sa igen att han orkar inte mer. Att leva eller dö , hans liv är meningslös. När vi pratade berättade han att han hade skrivit ett brev, han planerade ta livet av sig. men sa att han ska slänga det. Sen sa att han kommer höra av sig om han känner att inte leva mer. Han lider med mig, hans själ är sönder., som min. Han måste komma över det. Det kommer ta tid, men han kommer bli bättre med tiden. Det måste vara det värsta i hans liv, som han måste gå genom. Men han äntligen förstår vad han har gjort för mig, för sin flickvän. Hon kommer aldrig ta tillbaka honom. Han är inte frisk. Han kommer fortsätta med detta. Även han säger att han kommer förbättra sig. Men det vad han gjort är bara så fruktansvärt . Hur kunde han göra så här mot mig. Han bara föråt , förlåt,...Nu skriver han med mig, hur han vill ha tillbaka sin Cissi, att livet har ingen meningen alls nu. Han vill inte leva mer. Igen kommer jag höra samma visa. Jag försöker förklara att det är väl inte första gången någon lämnar dig. osv Det är bättre att skriver inte mer med honom, det tar upp bara mer sår inom mig. Det har varit bara en tjafs med honom när vi skrev med varandra. Han skyller på mig nu allt, att jag har förstört det allt. Ungefär att mellan oss var redan allt slut, osv. Jag orkade inte mer. Nu har han lugnat ner sig och vi har tagit paus från varandra. Han kommer höra av sig när han är redo för det. Och han kallar mig igen för bästa vän. Det gör så jäkla ont, att han säger om och om igen. Nu klarade jag inte mer och har inaktiverat mitt konto på Fb. Jag blev så förbannad för honom att gick ur i gruppen helt nu. Utan att säga något. På lördag eller på söndag ska de ut och kalka, och han kan hitta på själv vad han kommer säga till andra, varför är inte jag med i gruppen. Jag vet och lider med honom att han mår så dåligt. han vill bara tillbaka sin cissi, att livet utan henne är ingenting. Att det med henne är äkta kärlek, Det säger han säkert till alla nu han träffar. Jag är så trött att höra det allt. Jag vill förändra mig, byta bil. Så att han känner inte igen mig. Det kommer vara så jobbigt nu, bara för att träffa honom gör så ont i hela min kropp. Det kommer fortfarande tårarna. Och då skrev Cici att det tar några veckor och sen kommer säkert söka till mig. Men känner det själv att han kommer tillbaka till mig. Och denna gång att stanna. Han behöver vara själv nu och bli helt frisk av det som han är, han är inte frisk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0