Det gör fortfarande så ont

Det började göra så ont igen. Om det var bra att träffade honom igår, alla mina sår är öppet .... Idag kommer han hit att hjälpa mig i uteplats. Kommer jag klara av det nu , jag vet inte. Det känns just nu extrajobbig. Jag trodde att jag var redo, Men det är inte jag. Jag vill ju gå vidare, men hur kan jag göra det. När det känns fortfarande i hjärtan. Jag vet inte hur kan jag vara starkare nu. Igår frågade om han hade berättat till någon mer om oss. Han hade berättat till två, som han känner lite bättre. Han sagt att vi blivit ovänner, men vi har löst det. Och sagt även det att det handlade om känslor. Han har inte sagt sanningen, och nu är det jag som är smutskastat. Han har kanske sagt att jag var kär i honom , men han inte haft samma känslorna . Han kommer inte erkänna att han gjort något fel Men det kommer jag veta . Jag har så mycket att göras idag, det är för mycket som måste hinnas göras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0