En ledsen tjej

... som jag känner mig just nu. Det börjar svida i mina sår så mycket just nu. Saknandet är enormt efter honom. Det gör bara så ont i hela min kroppen. Om man bara kan begrava alla de känslorna.... det gör så ont...tårarna bara rinner....varför tar det inte slut. Det är så olika alla dagarna. Hur kommer det vara under närmaste dagarna, veckorna, månaderna. Hur kan jag vara stark när mina känslorna förvinner inte . De finns här. .. Idag pratade med honom. Han fick en annat jobb, som är rätt för honom. Han sökte även till Scandic. Vi pratade om det att båda är lite ledsna att vi kommer inte jobba ihop. Han sa sen att det är bättre, att det finns många kvinnliga kollegor, att jag kan bli svartsjuk, och det vill han inte, att jag blir. Varför sa han såhär... Jag vet inte hur ska göra nu när mina känslorna börjar duka upp i ytan bara så lätt. Jag trodde att kan vara stark och reparera vår vänskap, men det är inte så lätt när man har haft riktiga kärlekskänslorna redan innan. Varför det kommer nu allt? Det började känns bättre att vi kan vara vänner, men just nu känner jag att jag bara klarar inte av det. Hela mig är trasig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0