Första dagen utan honom

Igår var min värsta kväll i hela mitt liv. Jag trodde inte att det kom mer tårarna men jag gråt så mycket och även idag känner mig så nere. Hur kommer jag klara mig idag. Om orkar jobba men måste göra det. Han skickade en meddelande mig igår. Det kändes att han tog farväl från mig och vi kommer inte mer att träffas. Jag skrev tillbaka honom en lång meddelande men han inte öppnade den. Nu skrev Cici och frågade om har hört något mer av honom. Hon hade fått en till messanger igår från honom , men han hade inte öppnat hennes meddelande heller. Och nu är vi båda oroliga för honom, om det hänt med honom nånting. Varför det måste hända med mig, det finns så många frågorna som jag vill ha svar. Jag skrev en meddelande skrev det hur jag känner och hur han krossade mitt hjärta, det var en känslomässig meddelande. Vet inte hur det allt kommer sluta nu. Hoppas bara att han är ok idag, och inte gjort något dumt. Han var helt förstörd igår, hon ringde mitt i natten och vi pratade ca 1, 5 timmar. Det kan hända att nu har han pratat med sin mamma och nu kommer hans mamma att höra av mig. Jag tänker fortfarande på honom. Om våran vägar kommer krossa igen, det vet man inte. så skrev till honom. Att han ska må kanske lite bättre. Hans meddelande var bara förlåt , förlåt och att han kommer förbättra sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0