Ikväll

Ikväll var det dag när jag träffade honom. .. Vi pratat med varandra i några dagar, ofta än vanligt. Idag skulle han behöva hjälp att slänga en skräp grej, så bestämde att fixa det efter gymträningen. Jag tränade innan honom, och inte så länge som han brukar göra. Han hörde av sig och jag gick ut. Det kändes redan hemma lite konstigt, hur kommer det kännas att träffas vår stora explosionen. Jag gick så sakta, och stannade till lite. Det kändes bra. Vi kramades och den känsla kom tillbaka. Det finns kvar mellan oss. Vi pratade inte så mycket om det, men såklart tog vi upp. Han hade känt det under första dagarna, hur arg, ledsen, besviken jag var för honom. Han kände det och hade så dålig samvete för det. Vi kunde inte släppa, vi kramades några gånger till innan vi skulle hem. Jag kom hem, och han ringde direkt att bara fråga hur kändes det för mig. Jag sa att kom hem och blev ledsen . Han vill inte att är ledsen. Han sa innan vi skulle hem att du vet att jag älskar dig. Varför han säger det så. Men ikväll när hade träffat honom får jag de starkare känsla att det kommer bli starkare band mellan oss. Att det kommer något väcka hos honom. Han kommer se mig som en annan tjej, han kommer hitta tillbaka det vi hade. Jag har den känsla. Det är bara tid som kan visa det. Vi pratades när han ringde, och sa att vi kan höras lite senare, att han ska äta nu efter träningen. Och frågade om jag hade ätit. Imorgon han ska hit och visa lite vad vi kan göra vid min uteplats. Han vill ju hjälpa mig med detta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0