Ikväll..

Ikväll var den kväll när allt gick sönder inom mig. Allt bara krachade, jag vet inte om det finns något kvar. Det droppar allt i mitt hjärta, att han säger att vi hade bara romans, inget annat. När vi pratade om framtid, att jag ska flytta efter honom. Jag vill inte se honom, kan inte se i hans ögon, kan inte hans röst, vill inte lyssna inga mer från honom. Allt är sönder. Men det värsta är att jag älskar honom....jag sa det till henne, Daniels flickvän. Att han kunde göra såhär mot mig och även för henne. Han hade sagt till henne, jag kommer lösa det med Tiina. Hur kunde han säga såhär till mig. Det göt mer ont än jag trodde. Jag kommer inte kunna somna nu, jag vet, kommer gråta länge nu här. Han kommer kanske höra av sig nu snart när han har lugnat sig. Han kan inte bara reparera det som vi har mellan oss. ATT han är så blind... och han nekar det. Det är det värsta att han nekar att vi har haft något. Han kallar det romans... ungefär det är mellan vänskap och förhållande. Eller kommer nu hans mamma att höra av sig, igen. Jag orkar inte mer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0