Jag börjar se ljuset

Jag börjar se ljuset och släppa taget. Sista dagarna har jag tänkt så mycket. Är det värt att bryta allt kontakt med honom eller förlåta honom. Vi har pratat sista dagarna, vi har haft långa samtal. Och det känns att vi börjar hitta tillbaka till vår vänskap. Det tar tid att släppa allt det så snabbt. Det kommer finnas spår kvar, tiden läker alla sår. Mina sår är djupare än hans. Han vet det, och han är fortfarande väldigt ledsen för det. Men börjar förlåta honom det vad han har gjort för mig. Men är inte helt redo att träffa honom, och vi har pratat om det. Men känner redan nu att det hur vi kommer reagera när vi kommer ses kommer förändra oss mycket och känner att båda ser varandra med annorlunda blicken och att han kommer vakna upp i sin värld, och se mig som en viktig vän som han kan inte vara utan. Det är min känsla. Vi kommer hitta tillbaka till varandra. Jag sökte igen tillbaka till gruppen, men kommer fortfarande hålla mig lite utanför. Jag behöver min egen tid just nu. Jag är fortfarande trasig inombords. Nu har börjat kolla upp hur ska sälja min bil. Det kommer inte bli så lätt. Jag har fått redan första avslag, försökte sälja på nätet. Men ingen bilhandlare är inte intresserad av bilen. Sen hittade en bil här i Karlskrona, mejlade om de tar emot bilbyte. Nej . de är inte intresserad av min bil. Man börjar bli irriterad när man vill ju byta bil och hittat redan bilar jag är intresserad av . Men först måste sälja bilen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0