Jag har tagit steg

Tiden bara rinner iväg. Sista dagarna har varit värsta dagarna i hela mitt liv. Jag har fått veta så mycket om honom nu. Det går inte lita på honom mer, jag vet inte om jag kan se honom i ögonen. Hur mycket har han ljugit ihop. Att det räcker inte med bara en tjej. Jag har pratat så mycket med henne, igår vi pratade i mobilen. Vi har kommit nära till varandra, för att vi båda har blivit lurad av honom. Han är hela tiden på henne, hans svartsjuka är helt sjukt. Han tjafsar om framtid, semester, han skulle vara otrogen mot henne, aldrig att ha två samtidigt. OSV. De har inte träffat nu i tre dagar, hon har sagt nej . Imorgon kan vara kvällen som vi kommer avslöja allt för honom. Han kommer veta allt , han kommer får sin läxa nu. Vem skulle vilja ha honom, som är så falsk, Jag säger det och det gör så ont att säga det allt. Jag älskar honom så fruktansvärt. Han är mitt liv. Det känns så sjukt att han såhär. Om man kan bara vända blad. Hon vill bara slippa honom och börja nytt liv. Han är inget och ingen för henne. Det är svårare för mig, jag har djupare känslorna än hon. och hon är så ledsen att vi hamnade här. Båda två. Men sanningen kommer alltid fram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0