Jobbig dag

Det börjar kännas igen jobbig med mina känslorna, jag känner att de börjar igen komma fram. Mer jag träffar honom känner jag mina känslorna komma tillbaka. Det är en jättejobbig känsla. Idag pratade lite med hans x " flickvän". Han är fortfarande på henne, han accepterar inte henne alls, att hon vill bara vänskap med honom , att det kommer aldrig att bli ett relation med honom. Han är svartsjuk med andra , berättade hon. De tränar ihop. Imorgon hon ska hjälpa mig att fylla på en anmälan till vården. Så snällt av henne det blir. Som sagt börjar det bli jobbigt att se honom, att se hans Blick, att se in i hans ögonen. Jag vet inte mer hur ska jag göra att kan släppa det lite. De känslorna kommer aldrig att försvinna. Varför känner jag ibland att han har kvar de känslorna. Och pratade med henne idag lite om det. Att han vågar inte närma mig säkert, även han kanske vill. Han flyr vidare. Och känner fortfarande att det är VI. Och jag kan inte närma honom, men försökt krama honom lite extra, att får honom komma tillbaka till mig. Och kan inte prata med honom så öppet om mina känslorna, han klarar inte av de. Han hjälpt mig här ute på uteplatsen nu, och vi fortsätter med det. Hur kan jag fortsätta så när det dyker upp mina känslorna i ytan. Kanske är det bästa att vi håller fortfarande avstånd nu. Men måste hålla ut just nu , att han ska hjälpa mig att byta däck. Jag träffat hans mamma här när vi jobbat ihop, och vet att hon säkert pratat om mig, hur jag mår och hur jag är- Hon ser mig fortfarande som en fin och snäll tjej, och kanske tänker att D ska hålla till mig. Jag vet inte just nu om jag klarar av det om vi fortsätter vår vänskap på detta sättet. Jag vill ju fortfarande djupare relation med honom, men han kanske vill bara gå vidare, och lämna mig helt och hållet. Jag ska se om det kommer bli jobbigt med honom, kommer jag faktisk prata med honom om mina känslorna, att tyvärr jag klarar inte av att vara nära honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0