Måndag

Idag är det ny vecka, och har mycket att fixas och göras. Svårt att prioriteras allt. Jag börjar igen tänka på honom, på oss. Det känns att vi är i rutan ett. Jag känner lite annorlunda med honom. Att han börjat ringa och höra av sig varje dag. Och idag lade han upp ny profilbild, och ringde och frågade vilken bild han ska lägga upp... Varför fråga mig...igen. Jag har sagt vilken , och han tyckte likadant. Han lade upp men har inte reagerat , inte än. Jag vill se om han kommer säga och fråga mig varför har inte gillat hans bild... och han väntar ju säkert att Cici ska reagera på bilden med.... Han är fortfarande på med henne. Hon berättade att han hade sagt på gym förra veckan att de är ihop, men inte än officiellt kommit ut med sk, förhållandet. Hon har redan förklarat att de kommer aldrig bli ett par. Bara vänner. men D har svårt fortfarande att acceptera det. Vi har hört av varandra så ofta nu, pratar varje dag. Och det börjar kännas lite för mycket för mig. Jag ser i hans ögonen det blicken, den saknandet. Jag känner att han vill fortfarande med mig mer, men han vet inte hur han ska ta den nästa steg. Och jag kan inte göra det steg för honom. Det finns något seriöst mellan oss. Det som hände mellan oss, hade bara en test. Och jag kan inte prata med honom mer om mina känslorna. Men de sår de finns i mitt hjärtan, det gör bara så himla ont.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0