Många bollarna i luften

Det finns för många bollarna i luften...det är för mycket att göras och hinna med allt. Jag hoppades att kan fixa ny bilen den veckan men allt kommer bara ta nästa vecka. För att nu blev det någon annan fel på bilen, som ska fixas. Jag kollade redan första bilen, men är osäker på den bilen, kostar för mycket kanske. Det finns två bilar som skulle kollat upp idag, men har akut läge att fixa nu uteplats hos D. Igår fixade här hemma hos mig. Det blev jättefin men finns mycket att göras på egen hand nu. Jag vill ta en sak i taget men nu går det inte. Nästa vecka ska kolla att lämna bilen igen i verkstaden. Och hoppas att kan köpa ny bilen senast efter påsk. Jag har redan bestämt att köpa annan bil. Men D börjar att jag ska inte köpa ny bil. Han vill att ska ha bilen för att jag har ju dragkrok. Men det är min beslut inte han. Han kan inte bestämma över mig här nu. Det går ganska ok med honom, men känner fortfarande att mina känslorna kan inte bara försvinna. Jag och hans ex " flickvän" har en bra kontakt med varandra, D vet inget om det. Hon har redan sagt och förklarat att det är slut mellan de, men D hoppas fortfarande, och vill inte ge up.. De trånar ihop fortfarande och har hela tiden bråk. Hon berättade att han hade blivit svartsjuk på gymmet och de hade bråkat på gymmet. Hon skrev till mig, att hon tycker fortfarande att vi är menade för varandra. Jag kan inte ta den steg.. för att han är fortfarande fast i henne. Idag hon ska ringa nu snart, kan vi prata av lite igen. Vi har blivit goda vänner. Jag kollar över min ekonomi, och det är för många utgifter som måste vara nu mycket försiktig. Ny bilen kostar nu att betala av, men kommer gå ner bensinkostnaden och årskatt med blir billigare. Ah önskar att ha redan nu ny bil.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0