När får jag slappna av

Det är för mycket som jag måste göras och fixas, och har inte tid för mig själv att kunna slappna av. Nu på morgonen kom igen tårarna, alla de känslorna är tillbaka och är så rädd att kommer bryta ihop framför honom, när vi ska ses idag att hämta grodrom. Det gör fruktansvärt ont i mitt hjärta just nu. Han är mot mig så neutral som möjligt. Han skriver inga hjärtan mer till mig, som vänner kan man väl visa lite mer omtanke med det tecken, och han vet att jag mår just nu inte så bra. Han vet att mina känslorna är tillbaka, han skulle förstå det att kanske behöver jag avstånd från honom. Men det är så mycket som han behöver hjälp med. Ibland vill bara skrika ... så mycket stress har jag runt om mig just nu. Och samtidigt försöker hitta en ny bil. Kanske idag hinner eller imorgon kolla en till bil, det är igen i Kalmar och det är en seriösbilhandlaren. Jag mejlade till de och frågade om de vill ta in min bil inbyte. Det bil kostar lite mer som hade tänkt, men kanske värd de pengar att betala. En liten Opel corsa. Igår körde en annan Opel, och det kändes ganska bra att köra. Vi ska får se om hinner redan idag kolla, de stänger kl 18 idag Nu sitter hemma , klockan är fem. Vi hämtade grodrom, det gick bra med allt. Men kom hem och sen kom fram alla mina känslorna, blev igen ledsen. Det är så jobbigt vissa stunder, jag märker att han tittar mot mig, men min blick står stilla. Det är så jobbigt att se honom i ögonen. Jag försöker verkligen vara stark, men är jag hemma är jag så ofta ledsen. Nu försöker vara så länge kan vara ifrån FB. Nu har det gått snart i tre timmar jag var aktiv där. Jag känner just nu att behöver vara ifrån honom, det är för jobbigt för mig. Allt snurrar bara runt i mina tankarna, det är svårt att förklara. Idag kommer jag får igen ny kärleksläggning. Jag har fått nu ofta det , och sist en tjej skrev att det finns en band mellan oss, att det är en ny relation på väg, och att ska vara positiv. Jag känner fortfarande den känsla att vi är menade för varandra. Och ofta kommer de starkaste funderingar, att jag flyttade hit. Jag gjorde det för hans skull, det var HAN som ville det. Och jag litade på honom.. Varför han bara slänger bort mig... Varför han gjorde såhär mot mig. Det går inte få någon mer svar av honom, det går inte. Det går inte prata med honom. Vi har lämnat det allt bakom oss, men det kan inte jag bara glömma så lätt. Jag försöker inte visa ut det hur jag verkligen mår. Han tror att jag har redan kommit över det, men det har inte jag gjort. Jag är ensam med allt detta och måste själv komma över det. Jag vet inte när kan jag släppa det allt, hur kan jag komma över det. De sår är bara så djupa så djupa. Jag önskar att kan släppa det snart och gå vidare med mitt liv. Imorgon ska försöka kolla två bilarna i Kalmar. Jag vet inte hur det blir med dörren imorgon, om verkstad kan fixa det eller inte. Och om kan får bilen tillbaka snabbt. Jag hoppas att hittar snart en ny bil. Nu måste även ta ner däcken och lägga i bilen sen. Jag vill vänta med detta , vill inte hålla på med detta nu, när det är fortfarande folk ute här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0