Livet som går upp och ner hela tiden.

Jag har fullt upp med mig själv att inte haft tid ner mina tankarna. Det går sakta med D, vi haft fler " mysiga" kvällar, men det är inget 100% seriöst mellan oss. Men med tiden kommer det växa. Jag märker hos honom den sidan, att han verkligen vill mig mer än bara en vän, men han är väldigt försiktig med det. Ibland händer det att han kyssar mig ute, en gång han ge puss på parkeringsplatsen... jag sa att oj det var överraskning. Nu håller vi tummarna,,, för det som vi båda önskar. J är hemma igen, hon var hos pappa i några dagarna. Men fick jobba för mycket. Och varit ute med D nästan varje dag nu med. Nu måste prioritera min uteplats som börjar bli klart. Idag tänkte börja tvätta trallen. Snart kommer kanske D ringa mig. Det börjar bli för jobbigt med min ekonomisk. Jag hoppades får lite pengar av mamma, för födelsedag, men fick inget denna gång. Men kan inte göra något åt det. Nu kollade och räknade hit och dit, hur ska får ihop alla räkningar. Det är för tufft. Nu ska behålla bara tre lån, att betala. Istället att ha ca 4 krediter till. Kreditkort ska stanna hemma och inte användas nu. Jag måste bli noga mer att får allt ihop. Det är inte lätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0