Ljuset

Jag ser äntligen ljuset som jag har längtat efter. Allt går som vanligt och känner att det blir bättre. Mest med D. Jag märker skillnaden vad pågår mellan oss. och hur nära vi har kommit. Den vecka vill han umgås med mig så mycket han kan. För att sen kommer han vara inlagt i två veckor. Igår var jag hos honom, och det var något speciellt mellan oss som hände. Han började igår säga till mig " puss och kram"... det är nånting han säger till sina flickvännen . Det har han sagt tidigare. Nu undrar jag varför började han säga till mig så, jag svarar tillbaka med det. Jag ändrade hans smeknamn även på messanger, och han blev glad för det. Det känns att det är vändpunkt mellan oss, och vi hittar tillbaka till varandra. Vår kärlek växer varje dag starkare och starkare nu. Idag är jag ledig och är hemma, tvättar. Han är i Malmö, på möte med läkarna. Sen vi ska fixa lite grejerna hemma hos mig, och sen på kvällen är det igen vår tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0