Sista veckan i maj...

Det är snart sista vecka i maj, som kommer blir en annorlunda som vanligt. Det är sista vecka för D, att ha en " normal" liv. Efter det kommer det blir en annan liv för honom. Vi båda kämpar just nu tillsammans att kunna bli ... Jag hoppas verkligen att det blev något nu när vi varit tillsammans.... Igår han var här och umgås.... Vi pratade om det att kunna vara nära varandra den sista veckan, att kunna njuta varandras närheten. Han berättade igår att han hade berättade om oss, vad vi planerar till en vän( tjej som är med i gruppen. Hon hade sagt bara aha ok, inte sagt något mer. Jag blev i början lite besviken att han sagt om oss, men samtidigt var det stort av honom att säga det till någon. Det som händer mellan oss, kommer det bli en vändpunkt för båda oss. Allt kommer lösa sig för oss. Han ringde en dag och berättade att CC hade sagt om det att jag kontaktade henne, att frågade henne om de är bara vänner.... han sa att jag behöver inte vara orolig för det. De är bara vänner. Jag saknar honom redan nu, och vet inte hur kommer det allt bli när han kommer tillbaka efter op. Igår frågade han om jag vill/ kan hjälpa honom när han är hemma( på nätterna) . Jag svarade, såklart kommer jag hjälpa honom med allt. Han är allt för mig, jag känner det och känt det allt från dag ett vi träffades. Vi är menade för varandra, och ingen som kan komma mellan oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0