Sol och värme

Nu känns att solen och värme är här att stanna. Men kan inte sola mina ben, jag har mina sår fortfarande och måste vara mycket försiktig eller närmare sagt inte alls sola. Så att kan har lite längre byxor än shorts, eller kjolen som är inte för kort. Allt är som vanligt ...bara att vänta . Om det kommer bli något redan nu. Om en vecka kommer jag får beskedet. Och med det, kommer jag träffa honom mer so ofta som det var. Det känns ganska jobbigt för mig, för att mina känslorna är på ytan och är väldigt ledsen för det att Cc hör at sig för ofta till D. Hon svarade ungefär att de har inte träffats, de tränar ihop men pratar inte med varandra. osv. Hon hör av sig bara i telefonen. Men för mig känns det att nu är det hon som är på honom för mycket. Jag saknar de fina stunder som vi har haft under de senaste veckorna. Jag kan inte säga , jag kan inte visa mina känslorna för honom. Jag måste hålla mig lugn och vara stark. Det är skitjobbig för mig .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0