Andas

Jag behöver andas lugnt just nu. Ta det lugnt, Igår bröt ihop igen, saknandet gjorde så ont. Jag skrev honom och frågade om han hittat lösning för kaninerna. Det har han inte såklart. Då skrev att han trodde att hörde av mig för att saknade honom som min vän, men svarade inte därför. Han ringde , vi pratade halv timme. Han saknat mig, och inte hört av sig att hålla löfte, att ge mig utrymme. Jag berättade om han känner likadant, saknar han mig, han gör det fick svaret, att vi kan inte vara utan varandra. Jag sade att jag måste ta en dag i taget. Vi skulle höras även idag, men har inte hört av mig. Och vill inte heller göra det. Han berättade igår att han varit sjuk i några dagar, och hoppades att han klarar av att plocka idag. Det gjorde han, såg att han lade upp redan på gruppsidan. Jag tänkte ta en runda sen, behöver komma ut lite. Jobbat idag, helt slut och somnade i en timme hemma nu. Snart ska äta middag, tar en drink sen. Jag kan inte förstå varför är det så svårt att släppa varandra, är det verkligen meningen att vi ska bli ihop. Det skulle vara lättare för båda att bara gå vidare, jag försökt det om och om, men alltid vi hittar tillbaka. Men känner att vill inte börja hoppas för mycket, och kommer att vara försiktig med honom, och hör inte av själv. Som sa honom en dag i taget. Det är svårt, men det var så skönt att prata med honom, vi har inte träffats i två veckor nu, och vet inte hur det kommer kännas att träffas. Andas...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0