Han,,,

Han är allt för mig,,,jag kan inte vara utan honom, han kan inte vara utan mig. Han började nu mer och mer höra av sig. Idag såg han mig på Maxi, försökte hitta mig , men jag var borta. Sen ringde han. Det skulle känt jobbigt att träffa honom på Maxi, det var meningen att han inte hittade mig på Maxi. Alla de känslorna är väckt till liv igen. Jag saknar honom mer och mer, hur mycket jag vill kunna bara krama om honom, bara känna hans kropp mot min. Det är fruktansvärt. När kommer vi träffas, jag kommer inte vilja att bara ses att vi bestämmer för det. Jag stängde av mobilen just nu, kan inte ha det på, han kommer kanske snart höra av sig. Jag kan inte prata med honom, jag klarar inte av det bara. Jag skrev honom att det var inte meningen att vi skulle träffats på maxi, att han inte hittade mig. Sen skrev att alla känslorna har väckts, han skickade vara emojs blommorna. Men öppnade inte alls upp det. Nu vet han att han väckte mina känslorna i liv, jag måste vara stark att inte bryta ihop. Det är för mycket , vilken press jag har på mig. Jobb, Jennica, hem, och nu även han. Helgen är jag ledig, ska fixa hemma med Jennica , pynta hemma, sen ska hon hjälpa mig färga lite hår. Jag har kvar gula toner, och vill ta bort det. Han ska ut och elda med gruppen, redan klockan 9 de ska ut i skogen. Han försöker att får mig att följa med, men har förklarat att kan inte komma. Att det känns fortfarande jobbigt. Han vet det själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0