It`s over...

Allt är över. Det har varit de jobbigaste dagarna i mitt liv. Att ta den stora beslut och att gå vidare med sitt liv på egen hand. Det har inte blivit bättre med D. Sista veckorna vi skrev varandra mycket, jag har varit så ledsen för allt hur han har behandlat mig, hur mycket har jag offrat för vår kärleken. Vi bråkade, vi kramades, vi grät. Och det finns inget mer att ge till varandra. Jag sagt honom att måste ta avstånd ifrån honom att kunna läka mina sår. Han svarade att han ska ge den tid jag behöver. Efter 10 dagar skriver han och ungefär att allt är glömt och vi är vänner. Och det började allt från början. Jag kunde inte mer vara hans vän. Han lade upp ny profilbild. och kommenterade - vacker som alltid min Daniel och sen hjärta och sånt. Fick svar tack my best friend. Efter ca 10-15 min var min kommentar borta. Det måste vara någon tjej som ifrågasatte honom vem jag är, och då tog han bort kommentar. Han sade att det var fint, men jag är inte din , vi är vänner. Där sprack allt, jag tog bort honom som min vän, blockade. Efter en stund avblockade, och sen kom sms. Samma sak igen igen, han var då också ledsen och så ville han kramas. Så sa ok 2 min kram, han kom stannade ca 5 min. Det var sista gång han var så nära till mig. Han kan inte ge upp mig, han håller ut att jag kommer tillbaka till honom, han är så säker på det. Men det kommer jag inte göra. Jag har chattat med CC, även hon säger som hans mamma att vi skulle passa ihop, vi skulle vara det perfekta paren, hon har så ledsen för min skull, allt var jag gjort för honom. Han kommer ångra snart, men sen är det för sent. Igår förklarade igen att lämna mig ifred, han skrev att han ska ge tid för mig. Ta hand om dig, att jag ska återhämtar mig. Sen skickade en låt " god bye".han skickade gråtkubbe, hjärta, blommor emojs. Det har varit så jobbigt , att gråta, att inte äta riktigt. inte kunna sova. Men nu är en period över för mig, och verkligen gå vidare, och utan honom. Han är allt för mig, han är min stora kärlek, men tydligen är inte jag för honom ingenting. Han är inte normal människa, Nästa vecka blir en del förändringar. På fredag kommer klippa mig, och kommer ta en del att klippa bort nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0