Jag bröt...

....igen ihop. Alla de känslorna är ju tillbaka. Han behövde hjälp att felanmäla , och han kom till mig. Han såg mig i ögonen, jag tittade på honom, han tittade ner, klappade mig lite, sen kramade innan han skulle gå, masserade min rygg. Allt detta var för mycket. Han gick och jag bröt helt ihop, han ville att skulle följa med att plocka fimpar, men sade nej, att är så ledsen att såg honom, Han förstod, sen skicka meddelande med alla de emojs, han svarade inte tillbaka med en emojs och blev ledsen, sen skrev att love u. Han skrev ju tillbaka samma, men öppnade inte upp meddelande och har inte varit nu online över 12 timmar. Mobilen är avstängt helt, Han ska vara ute idag och elda med gruppen. Vi skulle höras av idag. Men kommer inte ha mobilen på, batteri är nästan slut. Jag mår så illa just nu, är så ledsen, det har blivit värre nu sista dagarna, när mina känslorna är tillbaka. Igår sa han att jag ska vara stark, och att vi ska fira jul och nyår tillsammans , att jag ska vara glad... vad han har synd om mig bara.,,, Varför kan han inte vara utan mig, varför han gör det allt värre för mig, när han ser att jag mår dåligt, att jag är ledsen, varför han gör såhär mot mig, han tror att jag kan bara gräva ner alla de känslorna och vänskap är räddade. Det är det inte. Han kommer märka idag, när han kommer ringa mig, och jag svarar inte, kanske sen han kommer fatta att jag är inte ok. Om allt skulle vara annorlunda, om man kan bara släppa allt och gå vidare. Han kommer inte ur i min själen, han vill inte gå ur i mitt liv. Han kan inte vara utan mig, jag vet inte mer vad jag kan göra, att gå vidare med mitt liv. Allt är så jobbigt just nu. Hele mitt liv är på väg att kracha, jag tappar tro att leva här, jag tappar sakta allt här i livet. Det är fortfarande så jobbigt med honom. Nu är det kväll, han ringde nu på kvällen. Jag frågade honom varför vill du fira jul/nyår med mig, han sa att han tycker om mig och vi är vänner. Jag förklarade honom om detta att mina känslorna är väckt, han svarade att det blir bättre. Att man ska vårda kärleken, annars det dö. Varför tog han upp kärleken här. Det vet inte jag Vad vill han. Jag sagt om och om det, att mina känslorna är väckt . Han vet det nu, och han skulle hålla avstånd från mig. Varför han vill att det blir värre för mig. Varför? Vad vill han? Han kan inte vara utan mig tydligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0