Släppa allt

Det har gått en bit när jag skrev här sist. Det har varit upp och ner med allt, med D. Jag tror att han träffar någon annan, men han nekade det allt. Så att bestämde att avbryta allt. Nu ville se hur han reagerade när han skulle få veta att jag träffar någon annan. Han blev svartsjuk, han vill inte förlora mig till någon annan. Att han har de känslorna, att han tänkt så mycket på det vad säger hans mamma. Att vi passar ihop, vi är så lika.Men han vill inte se det själv, Jag pratade för en vecka sen att vi avbryta kontakten, att vi kan inte vara vänner. Att det är inblandade känslorna. Jag måste gå vidare och leva mitt liv. Det har varit så jobbigt med allt. Jag har inte varit akriv på fb snart i 12 timmar. Jag vill inte visa mig aktiv där. Jag vet inte vad ska göra. varför han reagerade så stark, varför blev han svartsjuk. Jag vet vad jag betyder för honom. Han har betytt allt för mig, och jag är bara sa trött att vara hans tröst hela tiden.Han kommer till mig när han vill bara. Det bästa är att inte svara hans meddelande, inga samtal. Men han kontaktar inte heller mig så ofta nu. Jag har haft tätt kontakt med CC, vi båda har gått genom hans svek och otrogenhet, hans lögner, hans dubbelspel. Hon har blockat honom helt, de är inte vänner mer, men pratar när de tränar ihop. Jag känner mig mer och mer, att måste ta avstånd ifrån honom. Jag kommer inte höra av sig till honom. Jag vill inte svara när han ringer, eller skicka meddelande. Igår fick han veta nånting mer om min " dejt" Jag förklarade honom när han fick veta att det vara bara en vän. Han vet att jag vill ha honom, D, ett liv ihop. Men han får alltid kalla fötter, han ser inte mig, han söker alltid till andra. Jag är trött att leva för hoppet, och vill vara lycklig, känna mig älskad, trött på ensamheten. Jag har förklarat honom. Han vill ha mig bara att han en andra val, att söka tröst hos mig, Jag gör för honom allt, men kommer inte finnas för honom mer. Det har jag förklarat, det vet han nu. Han kallas oss vänner. Jag är så ledsen just nu, och vet inte vad ska göra vidare, hur ska jag gå vidare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0