Vad ska jag göra...

Jag vet inte själv vad jag ska göra, vilken väg jag måste välja. Med D. Han hoppas nu verkligen att vi är tillbaka i vänskapen, att jag är redo för det. Men sista dagarna kommer alla funderingar tillbaka, och är osäker i mig själv. Han vill vara vän med mig, men jag känner att det kan inte jag. Vi har den band kvar, det är för stark. Jag är rädd , jag är ledsen. Mina känslorna är sååå starka. Att bara släppa de , det kan inte jag göra. Det gör så ont i hela mitt hjärta. Jag börjar vara mer försiktig med honom, och hör inte av honom, men det är han som hör av sig. Han är sjuk hemma, fortfarande. Jag saknar honom, men inte bara som en vän. Jag vet jag känner hur det kommer det vara när jag kommer se honom. Det är tre veckor sen när vi sågs sist. Han finns i tankarna.... Jag har inte öppnat hans sista meddelande. Vet inte hur jag ska göra. Ska jag skriva hur han mår, det är det som kan skriva, inget annat. När jag ser honom kommer alla de känslorna . Nu vill han prata... Det var en jobbigt samtal. Han vet om mina känslorna, och sade även honom att jag är rädd att träffa dig, han försöker att få mig tillbaka i gruppen, men förklarar om och om att jag är inte redo för det. Och även försöker säga till att kan inte träffa honom. Den känsla kan inte jag förklara. Det är fruktansvärd. Han skulle ut lite, är rädd att han går förbi mig nu. Säger att han kommer krama mig när han är frisk. Jag sade att vet inte om klarar av att kramas. Jag känner att jag är just nu i denna punkten, när jag är som svagaste. Han krossade mitt hjärta , och nu är det jag som måste bygga ihop det, en bit i taget. Varför han kunde inte bara låta det allt vara, skulle bara varit och svarat för mina meddelande. Han blev tydligen så glad när jag smsa de honom. Det var han som kunde inte låta mig vara. Jag vill bara vara mig själv. Det kommer vara jobbigt att träffa honom, han vill igen att ska följa med honom att plocka här hemma. Men kommer säga ifrån, jag kommer hålla mig borta från honom. Jag kan inte vara så nära honom, kommer han för nära, kommer jag bryta ihop.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0