Han går vidare...

Som det känns så. Idag pratade med honom förmiddagen. Igår han skulle träffats några kompisar.( en tjej och hans sambo) Han pratat om dem tidigare...men igår fick veta att denna tjejen hade en tjejfest... Och nu sa han att de var hos honom på besök, de drack vin. Jag var tyst och sa inget mer... sen ringde hans mamma. Men tänkte att det var kanske CC, så smsade henne. Och vi pratade nästan en timme. Förra veckan hade han frågat henne, om det är ok för henne om han träffar en annan tjej. Cc trodde att det är jag... men hon fick känsla att det handlar om en annan tjej, och det är hon som bor här samma område. CC kan inte sluta tänka, att varför han frågade henne. ... och sa även att han inte hör av sig så ofta mer. Han pratade om i veckan om de skulle umgås nån dag. Han hade sagt att oj helgen passar inte han har mycket att göra osv, med gänget. Hon sa att alltid de träffade även efter han varit ute med gänget, men inte nu.. Jag och D pratade om det allt igen om och om igen. Att han har det svårt att skaffa barn med någon annans ägg, osv, jag frågade om det är hans beslut. och sa ungefär jag,... att kanske kommer han träffa någon annan tjej, och sen kommer inte jag finns på bilden.... jag blev besviken på det. Vi har så mycket gemensamt, vi har den band mellan oss. Att han inte ser och känner det själv. Vi pratar med varandra som vänner, men han säger fortfarande puss och kram... Men har fått nu veta det iallafall, men varför ljuga mig om detta. Varför inte berätta till mig, för att han är rädd att förlora mig helt och hållet. Och det kommer han göra. Jag har funnits här för honom men han kastar mig hit och dit. Han kommer och går hur han vill. Han hade /har den chans ,men han valde bort mig. Jag kommer avbryta med honom allt vänskap, ingen kontakt med honom. Han är min kärlek, och han vet säkert det själv med. Jag är ingen boll för honom. Cc skulle prata med honom och fråga lite ut honom, och sen skulle höra av sig till mig. Jag är denna gången så förbannad, och besviken för honom. Han ville att ska hjälpa honom slänga skräpet, men kommer hitta på något annat. Jag kommer säga att jag har jättemycket att göra hemma nu. Han kommer inse det med tiden, varan starka bandet att det är meningen att det blir vi. Men han valde den annan vägen. Och det blir svårt för mig att spela med hans spel nu. När jag och Cc har pratat med varandra. Han kommer inte klara av att bli pappa. Han visar ingen respekt till kaninerna, som är våran barn just nu. Jag vet inte hur ska jag prata med honom, jag måste vara stark och inte visa ut det att jag vet att han träffar den andra tjejen. Och att han fortsätter att ljuga....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0