Jobbiga tankarna

....som snurrar i hela kroppen. Det kan vara så att han träffar någon redan nu i smyg, men det är inte än 100% säker . Så har jag tolkat det. Igår kom han hit och ville lämna tillbaka kärrorna till skräpkorgar, jag hade precis gråtit, hann bara torka bort och öppnade dörren, men undvek honom helt och hållet. Ifrågasatte honom igen det, att få känsla att du träffar någon, osv. Han nekar allt detta, och kommer bara krama mig, men såg i hans ögonen något annat. Sa ungefär puss och kram och sen skickade luftpuss.. Om det skulle vara sant skulle han förklarat helt och hållet öppet med mig. Men nej, han gör inte det, Vi pratade igår, jag och CC i minst 2 timmar. Hon försökt att få ut nånting men han erkänner inte, och nu sa hon att hon kommer prata med honom idag. Ungefär att hon ska träffa en kille, och hur kommer det kännas. Att kanske kommer han öppna upp sig mer med det, att han verkligen träffar någon ny. Hon skulle höra av sig. På morgonen skicka meddelande om jag vill gå skogen med honom efter jobbet. Men skrev att är uppdagen efter jobbet och att känner mig ganska trött efter helg på jobbet, att hör av mig sen när är hemma. Jag åker hem, och såg honom sitta i bilen. Gick fram att hälsa bara. Han kommer ut i bilen, säger att han varit på två möten idag, är trött. Och sen jag vet att du är sur på mig, bla bla och kommer krama mig. Det visar bara att han är verkligen rädd att förlora mig igen, om och om igen. Men tänker inte mer visa något intresse för honom, och kommer inte mer så ofta följa med honom, till skogen elller plocka skräp. Helgen tänker inte följa med gänget. Varje min ledig helg är jag ute, jag har ingen tid för mig själv. Han gick hem, jag kom hem. Vi skulle höras av sen, men jag kommer inte höra av mig , inget. Jag är inte så snabb att svara honom heller nu, på morgonen väntade minst halv timme innan jag skrev honom tillbaka. Jag är så trött på honom. Han vet inte själv vad han vill, han ska bli vuxen. Han klarar inte av inget här i livet. Jag hoppades, och trodde att han kommer bli en bättre person efter den op, men han är samma som innan.Det kommer inte räcka bara med en kvinna i hans liv. Vilken tjej kan klara ett liv med honom. Han är som ett barn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0