Livet

Det har varit en till jobbig dag. Jag och D har skickat nu hela dagen sååå långa meddelanden. Jag skrev nu med öppna kort, skrev allt hur jag har känt och hur jag tänkt. Han blev så sårad för allt vad jag skrev och skrev tillbaka hur ledsen jag har men skrev det bara att vara öppet med honom. Han vill nu lösa allt med mig. Jag svarade inget tillbaka, och har inte varit aktiv heller fler timmar på FB. Jag mår jättedåligt redan så länge och är helt förstörd och har ingen lust att ta upp med honom allt detta. Och känner att han kommer inte heller höra av sig än. Han måste vara helt slut efter det vad jag skrev. Igår pratade med CC igårkväll. Hon skällde ut honom rejält, han berättade också om mig att jag hade svimmat op jobbet, varit hos läkare osv. Han pratar ju allt till henne. Jag vill bara att han ska öppna sina ögonen och börjar fatta att allt handlar inte om honom. Jag känner att jag behöver tid just nu att få lite energi att klara av mitt eget liv. Jag mådde så illa på jobbet att kunde inte äta ingen lunch på jobbet. Ikväll ska lägga mig tidigt igen, som igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0