Ensamhet ...

Igår kom chock igen...D kom sluta att säga " puss och kram" till mig, för att han känner för det. Men anledningen är helt annat. För några dagar sen var CC här och kollade kaninungarna. Hon sa nånting på skämt sätt ungefär, att jag säger till honom " älskling" ...och nu är han så förbannad att varför hon sa så, och ungefär att vi är inte ihop. Och ifrågasätta mig om jag sagt till henne något. Men det har inte jag gjort. Och sen förklarade att han vill inte ha förhållande med mig eller med någon annan, att vi är vänner och skaffa barn bara ihop. Att säga puss är ingen ide mer, att jag har de känslorna. och vill ha honom mer än bara vän. Det känns att han kommer inte vilja mig mer än bara vän, allt det som finns mellan oss, kommer sakta förvinna. Jag förklarade att du kommer inte vara låst om vi skulle bli ihop, att jag ska ge honom friheten. Men tydligen vill han verkligen vara ensam i sitt eget liv för alltid. Jag sa att jag är väldigt ledsen och besviken för det. Jag kommer tappa allt för honom. jag kommer mer och mer ta avstånd från honom jag kommer inte mer hjälpa honom, jag kommer inte mer vilja följa med honom ut till skogen. Jag vill inte mer. vi är bara vänner. Igår kväll ringde han ju innan han skulle somna. Han måste känna nu skuldkänslorna för det, och försöker hålla den vänskap som vi har kvar. Men han har denna gång gjort sitt. Han har tagit min den sista kärlek som det fanns kvar mellan oss. Jag tänker just nu mer och mer, att han har börjat fundera mer på det efter op, och han har stora problem men sin p... och det är därför han vill inte ha någon förhållande med någon. Jag måste säga ifrån honom mer. Han har haft mig länge men det var det sista vad han gjorde för mig. Han kommer och går hur han bara vill, och det är inget som jag kan leva med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0