Fruktansvärda dagar

I början av vecka , i tisdags hade jag en fruktansvärd dag. Jag gråt så mycket på kvällen att allt bara försvann... Vi var i kliniken och det blir ÄD, om vi vill skaffa barn. D tog det så hårt , att inte kunna se donator bara att vi lämnade vår utseende. Så att han började fundera att skaffa yngre tjej. När vi var på Ikea tog han upp det och sa ungefär. Kommer du bli ledsen om jag träffar yngre tjej att skaffa barn....jag svarade inget direkt tillbaka, men var i toa, och stannade länge och han märkte att blev ledsen. Vi åkte hem, pratade lite om det. Sen på kvällen han ringde och ville " prata", jag klarade inte av att prata med honom, gråt hemma redan, men han ville bara prata om detta. Han satte i bilen så att fick gå dit. Jag har inte sett honom så förbannad. Han skyllde på mig att att det är mitt fel att mina ägg är slut, mitt fel att kommit i klimakteriet. osv osv. ungefär att hur ska vi skaffa barn och ungefär kommer du ha koll på mig om jag umgås med någon annan, jag berättade sakerna som hade inte sagt, sagt om mina känslorna som haft alla de sex år, att jag är kär i honom , älskar honom. Sade även att vill inte skaffa barn utan kärlek, han skrämde mig att han kände någon som hade gått samma behandlingen att det var så fruktansvärd. Sen kom hans mamma, han hade handlat och väntat honom, jag hälsade inte honom, hon gick, han sa att han är uppdagen. Sen gick han hem och jag kom hem... det var så hemska ord vad han sa. Jag skrev till CC, och berättade om detta. Pratade i mobilen minst 2 timmar kanske. Hon hade inte hört nånting av honom, senare på kvällen hade de pratat. Hon blev så förbannad vad han sa till mig. Han skrev på kvällen och skrev godnatt, svarade inget tillbaka. Sen på morgonen ringde, jag svarade inte, sen skrev att vi kommer lösa allt. Sen kom hem, och sen började han igen. Och sen drog det allt i gång igen. Långa meddelande, han nekade allt vad jag skrev honom, vad han sa till mig. Att han krossade allt inom mig, hur ledsen jag blev. Jag skrev igen att jag kan inte skaffa barn med dig, utan kärlek, att vi bor olika håll, jag vlll ha honom som min partner, min barns pappa. Det blev tyst, han åkte träna, men hörde av CC att han tränade bara liten stund och var nere. , att han ville nog prata med mig. Han ringde sen , vi pratade lite men vi kom inte vidare. Nu har det gått i två dagar utan att se varandra. Igår han ville att ska följa med att hjälpa att såga träd. Jag sa att kan komma efter kl 18, men då blir det mörkt. Så att han hade med en annan tjej, som bor också här. Första tanke var nu, ok är det hon som han börjar dra i sin nät. Det kommer jag märka. Hur kommer det vara, nu när vi ska ses ikväll, att plocka lite. Han skulle höra av sig. Jag kommer vara kall för honom, kommer se hur kommer han vara. Kommer han krama mig eller inte, kommer han prata om det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0