Trött, ledsen, besviken...

Allt i ett...så känner jag mig just nu. Idag var ute med D. Han sa att han ska åka köpa fredagsmys. Ja sa att ensam mys. Vi kan väl umgås ibland så. Han svarade ungefär att jag har Jennica... Lite stund senare sa att du har ju mig i bakgrunden....jag blev så ledsen för det, och sa att vill ha honom framför mig. Han sa bara jag vet....Jag kom hem och hemma bara började tårarna rinna. Jag har inte önskat mig det här livet såhär med honom. Han har förändrats så mycket efter op. Ibörjan han var ok, men efter en månad är han inte samma person. I början pratade vi om ha mys, men inte nu. Att han behöver bli starkare att orka med det. Jag har väntat den tid att kunna umgås med honom, med närheten. Jag saknar honom så mycket, och han vet om det. Efter våran bråk för 2 veckor sen, märker att det är nånting med honom. Jag märker hans meddelanden, det kommer inga puss och kram, han säger det ofta. Han har inte sagt att han älskar mig, eller skrivit mig. Allt det känns för mycket för mig, och vet inte om jag orkar med honom mer. Jag vill ha honom hela honom, allt med honom. j´Jag känner att han har de känslorna, men vet inte varför han är så kall mot mig. Jag har försökt prata med honom innan om det, men känns att han lyssnar inte det. Han ringer mig ofta innan jobbet, och även efter jobbet. Det visar att han verkligen känner för mig något. Men varför han inte vill mig helt och hållet, vad är det fel med honom. Jag har även pratat om sex med honom, att jag förstår att han har det svårt att får den känsla. Säger för honom att jag finns här för honom, jag verkligen försöker visa mig mer. Han sagt att han saknar den normala sexet. Är det verkligen så illa med honom. Är det därför han är rädd för det. att bara komma fram. Visa mer. Jag älskar honom fruktansvärt mycket, då mycket att jag gråter- men att inte får tillbaka som jag ger. Det känns att jag måste ge upp allt. Jag har offrat allt för honom redan. Han vet det, Han vet hur jag känner. Nu att han sa mig såhär, och svarade tillbaka som jag sade, lägger han allt bara i sanden... och går undan ...att sen komma tillbaka som inget som har hänt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0