5 aprill

Vissa dagar är bara för jobbiga. Med D... Hans mamma sagt IGEN till honom att hon tycker att han ska bli ihop med mig... Han berättade om det. Jag klarar inte av att höra det så ofta. Jag vet att jag gillar hans mamma väldigt mycket, och hon vill ju verkligen att han ska bli ihop med mig. Men han är ju så envis, han vill ju fortfarande skaffa barn... med någon annan. Det hände en sak för några dagar sen. Vi var ute vid parkeringen, det var en litet barn, han hälsade detta barnet. Och efteråt sade till mig att han är verkligen så ledsen att vi fick inte barn. Efteråt sade han att allt är inte kört, vi kan inte använda dina ägg, det blir en annans svensk tjejs ägg.... jag fattade inte riktigt vad menade han med det, men vi diskuterade inte mer om det. Han sade ungefär att han är redo att skaffa barn med mig, men inte med mina ägg... Vi är sammankopplande och ingen som kan komma mellan oss, och förstöra vår band. Vi är menade för varandra, han har fortfarande svårt att förstå det. Men han är på väg att fatta det snart. Jag känner av det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0