Trött

Igår hände det sakerna som sade honom att han skulle känna själv hur jag känner. Han var ute med gruppen, och var helt slut. Jag jobbade, sen tränade på gym. Jag var inte hemma. Han smsa att kolla på gruppsidan, jag skrev att ska träffa en vän kollar sen. Han påminde mig senare ned en kindpuss... Jag gick in och gillade, kommenterade med en kommentar, godkände hans mammas inlägg. Senare skrev han är helt slut, att sade att du behöver vila. Senare skickade meddelande god natt. Han tillbaka. Sen skrev att hoppas att kan sova, att sover över hos min dejt...Han svarade oj oj oj, hoppas du kan sova. Senare han skrev att hälsa en kollega han känner. Han trodde att är hos henne... skrev att hälsar henne om två veckor hon jobbar. Idag ska jobba, och vet inte hur han kommer prata med mig nu, och hur ska jag spela med honom. Men ska vara mig själv. Han är ju träffat andra varför skulle inte jag göra det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0