Funderingar

Det finns så många funderingar som går i mitt liv med honom. Han vill mer än vänskap med mig, men han är livrädd för det. Han säger sakerna som betyder kärlek mellan oss, och sen känns det samtidigt som vänner. Han kramar mig alltid så hårt, inte som vänner gör. Det känns verkligen att han känner sig som en hel del när vi kramar. Han ger inte hundra % tecken att det är hundra % kärlek mellan oss. Han har sårat mig för många gånger , och att gå in i en relation med mig. Idag pratade vi och frågade om han vill åka bada sen med mig, han sade att såklart, men att han ska träffa en vän han inte träffat så länge. Att det tar inte så lång tid, att det är bara fika. Nu har det gått 2,5 timmar och han inte kommit hem. Han sade att det var ok att J ska följa med. Nu väntat hela kvällen här hemma att han ska höra av sig, men nej inget. Han kan väl höra av sig att han blir sent hem att vi kunde åka utan honom. Igår ville han bada med, så följde med och han badade inte, han vågade inte. Så konstig att han ville inte bada. Att han är rädd mörk vatten och sjögräs. Jag kan inte visa mina tecken jag kan inte säga vad jag känner, sagt honom många gånger att saknar honom, han säger samma sak tillbaka. Han säger ofta att han älskar mig, varför han säger det så ofta. Vi hör av sig ofta morgonen, under dagen. Jag är så ledsen att inte kunna vara helt öppet med honom. Han kysser mig på halsen sista tiden ofta. Han var i undersökningen i Malmö, jag var snäll och åkte hämtade honom vid tågstationen. Han är mitt livs kärlek, jag kan inte göra inget mot det. Jag kan inte ändra mina känslorna. Det finns ingen annan som kan få mitt hjärtan. Han ringde nu och frågade om vill gå bada. Jag sade att ja. Han berättade att han varit i Ronneby. Att denna vän hade bjudit honom dit, att hennes mamma hade lagat mat. Undrar vad är det, har han träffat den vännens mamma, vad är detta. Jag kommer fråga ut nu, om han hade trevligt, och kanske får lite ut vem det var. Det låter konstigt att först träffa i stan och ta en fika och sen helt plötsligt att bjuda mammas mat? Det är jätte skumt. Snart är han hemma, och ska få se hur kommer han bete sig. Det märker man lätt. Jag sitter här ute vid uteplatsen. Jag hörde en bli åka, lät lite som hans bil. Han skulle ringa när han är hemma. Jag sade innan att sitter här ute vid uteplatsen, ska får se om han kommer förbi hit innan han ska hem. Jag känner att mina känslorna växer varje dag bara, de blir igen starkare. Jag tror att vet vad ska göra ikväll, när ska skriva godnatt meddelande. Att får se hur han kommer reagera på det. Och kommer märka hur han är när vi ska åka bada nu snart. Vem det var han träffade? Han sade att en vän han inte träffat länge, men det som skrev tidigare känns lite skumt. Jag sitter här ute och funderar så mycket. Hur kan jag nå till honom, hur jag tolkar hans tecken , det är en jättestark band mellan oss. Men det gör så ont att inte kunna vara närmare till honom. Nu skulle han hört av sig. Vad han väntar mer? Klockan är snart 9 på kvällen. Om han inte kommer säga nu att han blev trött helt plötsligt. Ingen badande . nu är det mörkt. Ska se hur han är nu, när han kom till mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0