Grillsöndag

Det är söndag och jag o D bestämde att grilla. Det skulle vi gjort redan igår, men han fick bjuden till en sk fest, men det blev inställt. Så blir det idag söndag när vi ska ut och grilla. Om han inte kommer hitta nån ursäkt nu efter igår bråksamtal, när jag blev väldigt ledsen för allt hur han erkände att han haft sex efter op med andra, och att han minns inte riktigt. Jag blev helt knäckt för det. Att nu " spelade" med honom, att sov inte hemma. Nu vet han att jag sov inte hemma, och säkert tolkar nu att jag hade sex med någon annan. Jag skrev som vanligt min meddelande till honom med en puss emojs. Och frågade om vi ses vid klockan 16 utanför hans uteplats, han inte läst meddelande. Får sen om han skriver mig eller ringer upp. Det kommer visa en del, vad han gör nu. Igår kontaktade en tjej, medial, hon svarade igår kväll. En kärleksläggningen, hon skrev så mycket om mig och D att ingen som kan stoppa oss, och att det är stark kärleken, men jag måste släppa de negativa vibar, och mer visa positivitet, och hon skrev att vi blir ett par om ca 3-4 månader. Jag fått tidigare av henne läggningar, och allt har stämt. En till tjej ska göra en läggningen, hon skulle gjort igår men hade inte gjort. så skrev henne igen. Han brukar ofta vara snabb att svara mig, men han säkert vaknat precis, och äter sin frukost i lugn och ro. Om vi ska ut och grilla hur kommer han bete sig med mig, kommer han hålla ifrån mig. Det vad vi pratade igår knäckte mig så mycket, jag sade honom även att jag hatar mig själv, och att inte orkar mer. Han sade om jag vill bli ihop med honom, sätt inte mig i buren, han behöver sin friheten, att träffa andra. Jag gråter igen, bara att få en tecken av honom. Jag sitter vid uteplatsen här och funderar och väntar. Att han ska höra av sig. Han gör det snart, jag vet det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0